Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

poniedziałek, 23 czerwca 2014

VIP ELITE NA MIECHA ♥ + 19 LEVEL !!! ♥ ♥ ♥ + Nowa wersja MSP ?

NO SIEMA MOJE FRUGOSY ! :*

1.
 Dostałam Elite VIP-a na miesiąc <333
Tak się cieszę ! *-*
XD.
Mógłby ktoś looknąć pare seczków ? :* Proszę :3.
Dobra to wszystko o VIP-ie.
 2.
19 LEVEL <3
Dziękuje Wam z całego mojego ♥ za 19 level :3.
Gdyby nie Wy moi KOFFFANI i VIP XD Hahahaah ale i tak Wy ważniejsi <3
ZA CHINY BYM NIE WBIŁA GO <3 XD.
3.
Nowa Wersja MSP ?
Przed chwilą jak byłam na forum wyskoczyło mi że ta wersja MSP na której gram jest nieaktualna O.O
Niestety nie mam screena bo nie zdążyłam go zrobić :<.
Przepraszam ;c.
Dobra zaktualizowałam nową wersję *-*
Wylogowało mnie ;o
Zalogowałam się.
Niby nie ma nowych zmian u mnie poza tym że jest nowe przesuwanie w garderobie ;-;
Dobra to na tyle.

Mój Ekran gry (:

                                             <  KLIK BY POWIĘKSZYĆ ! (: >
Ok Papatki
~Wiki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz