Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

WIKA GRA W THE SIMS 4 ! :D

                                                            Siemka Kochani !

Chcę powiadomić, że prawdobnie za niedługo ujrzycie nowe posty o MSP i... THE SIMS 4 ! TAK WICZIII BĘDZIE GRAĆ W SIMSY XD
Premiera The Sims 4 będzie 4 września, więc postaram zaoszczędzić trochę pieniędzy i kupić Simsy ;>
Mam także The Sims 3 ale niestety z jaiegoś powodu tak jak pewnie niektórym po ostatniej aktualizacji nie chodzą ;C
U mnie tak jest.
Może ktoś mi pomóc ? XD
A więc tak mam wersje podstawową The Sims 3 i dodatki takie jak :
1. Zwierzaki
2. Rajska Wyspa
3. Cztery Pory Roku
4. Nie Z Tego Świata
Oto moje wszystkie dodatki, wiem mało ;d xd
Kupiłam sobie na początku podstawową, za parę miesięcy Zwierzaki ( Haha podjara jednorożcami XDDD ) i za kolejne parę miechów ciocia mi kupiła Rajską Wyspe i resztę tam wypisanych XD
Zaczęłam instalować na początku Rajską Wyspe wszystko dobrze, pograłam trochę.
Po tym, na oko jakiś miesiąc później zaczęłam instalować te inne dodatki i nie chciały mi się zainstalować :/

Próbowałam po parę razy ale to na nic.
Myśląc, trudno zobacze jeszcze później czy się zainstalują, próbowałam zagrać w te dodatki co już miałam zaainstalowane typu Rajska Wyspa, włożyłam płyte i wyskakuje mi komunikat :
WŁÓŻ PŁYTE OD THE SIMS 3 RAJSKA WYSPA.

No kurde ? Chce grać w Rajską Wyspe, pisze żeby włożyć płyte a włożyłam ;-;
Trudno gram w Zwierzaki ;__;
Wkładam płyte od The Sims 3 Zwierzaki....
WŁÓŻ PŁYTE OD THE SIMS 3 RAJSKA WYSPA.
 
  I dało mi się uruchomić menu główne, a teraz już chyba nie da się uruchomić ;-;
I najgorsze jest to że próbowałam kilka razy zaktualizować aktualizacje i nie chciała mi się zaktualizować.
;_______________________________________________________________;
MOŻE MI KTOŚ POMÓC ?! XDDD

A wracając do tematu The Sims 4, tak jak mówiłam zaoszczędzę pieniądze i je kupie ( 70 % że uzbieram XD ) To napiszę przed tym jeszcze posta że kupiłam. Jak go nie zobaczycie to znaczy że nie kupiłam ;-; Ale postaram się naprawdę je kupić.
Jutro prawdopodobnie ujrzycie posta o The Sims 4 Demo, ponieważ dzisiaj ściągnełam.
Super się zapowiada ;D
Oj tam oj tam dobra więcej Wam już o tym nie zdradzam xddd.
Jak uda mi sie zrobić screeny.
 Ahahahahahaaha bo próbowałam najpierw zrobić jednego ale nie złapało mi ;-; ALE WYMĘCZĘ TE SCREENY DLA WAS XD


 To koniec posta.

~ Wicziii ♥

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz