Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

piątek, 12 grudnia 2014

Zajebiście Chamska Odpowiedź Od Modów ! ;___________________;

Siema !
Jest godzina 12:07, ja piszę z wielkim wkurwieniem tego posta.
Napisałam sobie do modów czy stare MSP wróci ?
My do nich łagodnie, a oni mają Nas w dupie! Mezi ma racje.
Maila nie zamazuję bo możecie do mnie pisać o sprawach dotyczących bloga, o jakiś rzeczach na MSP i jakby co przepraszam że nie odbieram od niektórych wiadomości ale mam zajebiście zapełniona poczte :/// 72 wiadomości lub może 75 ;___________________; xd

Oto ta zajebista odpowiedź.
Ja tylko się zapytałam czy wróci, a oni mi napierdalają za przeproszeniem co ja sobie myśle.

Wrażenia :  *FACEPALM*
Aha.
Thx modzi.
I dziwią się czemu każdy odchodzi.
Uhuhuh
To koniec tego żałosnego posta.
~ WaszaWkurwionaJużOdRanaWicziii. ;_____________________________;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz