Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

środa, 28 stycznia 2015

Ogłaszam oficjalnie.

Cześć Kochani.
Mam dwie sprawy...

1 SPRAWA :
Blog Został Odzyskany!

Lel, tak wiem nikt sie nie cieszy ale nie dziwie się bo sama przyznam, że blog jest brzydki, ponieważ go zaniedbałam.

2 SPRAWA :
Takie osoby typu: mezi,wera,LYOD.shenile (szenli),nula nuledzka będą się cieszyć z tych powodów.

Odchodzę z MSP.

Tak, kończę moją przygodę z blogowaniem i MSP.
Pomimo, że na MSP gram od 10 listopada 2011 czyli jakby połowa albo koniec starego MSP zostawiam moje konto 0wika0.

Z powodu:
1.Jagoda mnie zostawiła niedawno dla jakiejś debilki
2. !Angel! kiedyś mnie wyzywala ale już nie ważne i zabrała mi Natalie czyli Sanimoke (Natalia ma nowe konto bo Sanimoke komuś oddała, a ta osoba po krótkim czasie odeszła i komuś to konto oddała i teraz nie chcę ta osoba oddać jej konta.Konto Natalii : Shamix   .
3. Lyod: wyzywała mnie. Osoby z kim się teraz przyjaźni też je wykorzysta jak mnie, Juss i Nat :)))
Więc nie radzę się z nią zadawać, takie jest moje zdanie.
4. Nula Nuledzka ukradła mi bloga. Bardzo Miło :)

To są te 4 najważniejsze powody.

A tak wgl...
Co się działo z moim blogiem?
Oto odpowiedź na pytanie  ; 3

Nula Nuledzka mi go ukradła.
Inne redaktorki typu Daria, Ichi i Ella (Gabi) to potwierdzą.
Rozumiem, może komputer jej laguje, ponieważ dużo osobą teraz laguje a głównym powodem jest to dziecinne MSP (:

Ale za przeproszeniem do cholery jak z lagu da się usunąć z 4 osoby?
Mhm, mądre.

To jest prawda ;3

Żegnam!
Wasza Aksa/Wika/Szerla :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz