Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

piątek, 14 listopada 2014

xXPorshiaXx

Cześć !
Dzisiaj post będzie o blogu Nat.
Wraz z Anastazją ♥ ( Lyod  ) wbiłyśmy Nat na blogu ...

500 TYS. WYŚWIETLEŃ !
Dlatego bardzo gratuluję Natalii takiej wielkiej sumy wyświetleń na blogu.
A tutaj macie filmik jak programem Bandicam nagrywałam filmik, gdzie ciągle z Anastą odświeżałyśmy bloga Nat  żeby wbić jej te 500 tysi ...
Natalia nagrywałam ten filmik tylko dlatego żeby Ci udowodnić że też Cię lubię i straszliwie żałuję że Cię wyzywałam i twój blog...
PRZEPRASZAM ! :C
Mam nadzieje, że mnie nie zbanujesz ponownie za to że w video jest pokazany twój blog xD
Ale to przeprosinowe video więc ...
Jeszcze raz przepraszam Cię.
A tak na marginesie zapraszam jeszcze raz na bloga Natalii !

http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/

I co Kochani ? Wbijemy 600 tysi na blogu Nat ? XD
To na tyle w tym poście.
~Wicziii ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz