Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

niedziela, 2 listopada 2014

Kolejny Hacker.

Heeej Kochani !
Sorry brak postów ale miałam szlaban -.- :/
A więc do roboty z postami ! :D
 Pamiętam że kiedyś zrobiłam sobie taki folder na pulpicie  z osobami które prawdopodobnie za pare dni mogą nie dać się już wyszukać i dodałam tam pewną anonke i dzisiaj przeglądając pulpit z ciekawości weszłam w ten folder bo zapomniałam o nim zupełnie xD
A tam ta anonka ^^
A więc jak mówi nazwa folderka XD to spróbowałam ją wyszukać...
A tu niespodzianka ...
                                                                     < KLIK ! >
A tutaj Wam daje dawny profil Anoneczkyyyy :* XDDD Hahahah :*
                                                                    < KLIK ! > :D
Co o tym myślicie ?
Ja podejrzewam, że to Hacker.

No To Narka ! :*
~Wicziii ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz