Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

sobota, 25 października 2014

Podziękowania.

Cześć !
Dzisiaj niestety posta już nie będzie, za co straszliwie z całych sił jak tylko mogę przepraszam ale jest godzina dokładnie 02:17 w nocy i niestety nie było mnie w domu i nie miałam także możliwości dostępu do internetu żeby napisać jakikolwiek post.
Ale za to mam parę pomysłów na następne posty które na pewno Wam się spodobają ! :D

A teraz coś na szybko...
Strasznie dziękuję Nat ( Porshi ) za polecanie mojego bloga na chacie swojego bloga.
Bardzo mi miło z tego powodu.
Dałabym screena jak Nat poleca mój blog ale screen mi się z chatu gdzieś przepadł :/ Przepraszam.
Ja tak samo polecam bloga Nat!
Oto link do bloga! Naprawde jest fantastyczny ! <3

http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/

Jeszcze raz bardzo dziękuję.

~ Wicziii ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz