Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

piątek, 24 października 2014

Jagodzianka;* ! ♥

Cześć Kochani!
Jak widzicie zrobiłam nowy wystrój bloga ... HALLOWEENOWY !
Na blogu mało postów się pojawia ostatnio, co nie ? :(
Ale to się zmieni ... TAK PISAŁAM JUŻ PARE RAZY, ŻE BĘDĘ SIĘ STARAĆ ALE WIECIE NAUKA :( 
ALE NAPRAWDE DAJCIE MI OSTATNIĄ SZANSE ;C
Poprawie się,a tym bardziej będzie więcej postów na blogu, ponieważ ...
Na blogu będzie pisała posty też nowa ZAJEBISTAAA osóbka ! <3

Osóbką tą jest...



                     JAGODZIANKA;*
Jago to moja najka na MSP, z najek i najów najstarsza, ponieważ najdłużej sie znamy :* ♥ <333
Jagoda to bardzo miła i sympatyczna osoba, kochana, i chętnie pomagająca każdemu w każdej sytuacji. Więc na 100000000000000000% ją polubicie a nawet pokochacie ją i jej posty !
No co tu dalej mówić... (?)
Jago zaraz napisze coś o sobie i napisze jakiegoś ciekavvvego posta ^^
Tak samo ja wybiore pare jakiś ciekavvvych tematów i napisze posty :D Bo nadrabiam zaległości !
P.S Nagłówki teraz będą z Jago i postaram się z dafont.com ściągnąć czcionki, ponieważ czcionki z Sumo Painta i Painta na Windowsie 7 są średnie :/ 
          ADRESU DO BLOGA NIE BĘDĘ  ZMIENIAĆ BO NIE TRAFICIE PÓŹNIEJ DO BLOGA :///
O i sorry za dużą czcionke i czasami Caps Locka :D 
~Wicziii ♥

1 komentarz: