Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

niedziela, 11 stycznia 2015

Ichigo Momomiy.

Cześć!
Ten post będzie o Ichigo.
Każdy mówi że jest hackerką.
Więc zapytałam się Ichigo czy tak jest.
Ichigo nic o tym nie wiedziała więc jej mówie, że skąd te posty o hackach itp?
Nie chcę problemów ani straty konta na które zajebiście się namęczyłam i pracowałam więc dam chociaż screena że niby to jakieś hacki z pewnego bloga do którego linka nie podam.


             NIE CHCE STRACIĆ KONTA!                



Screen:
                                                                            Klik!
Oto screen z pewnego bloga.
Obrazek został przerobiony przeze mnie żeby nie było bo w prawdziwym obrazku była przeglądarka kogoś zakryte GG itp. żeby nie było.

To ja już nie wiem o co w tym chodzi.

/Szerli ♥

P.S: Zaraz zrobie post z ekranem głównym i coś o nowym koncie Shirlie :).
W tym poście na tyle.

/Szerli ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz