Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

piątek, 12 grudnia 2014

Brak Postów Jagody.

Siema po raz drugi.
Pewnie się zastanawiacie czemu Jagoda nie piszę postów.
Otóż wywaliłam Jagode z adminów bloga.
Czemu ?
Po 2 latach przyjaźni Jagoda zaprasza mnie do swojego pokoju na MSP i mi mówi "Sorry nie będziemy się już przyjaźnić"
Zostawiła mnie dla jakiegoś Sesika  czy Sasika zapomniałam jak ona się tam kurwa nazywa.
Fajnie.
Dzięki Jagoda.
Po tym wychodze sobie z wielkim wkurwieniem i jednocześnie wielkim dołem z jej pokoju.
Dziękuję Ci też również Sasiku czy jak się kurwa tam nazywasz, że zajebałaś mi naj.
Nie istniejesz dla mnie na MSP.
Nara "Przyjaciółeczki".
P.S: To było jakiś czas temu,a piszę tego posta teraz bo mam wiadomości na MSP.
~Wika.
https://www.youtube.com/watch?v=1wt8BJ79E1I
Proszę każdego żeby wszedł w ten link, zobaczycie co czuję.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz