Kursor ;3

Kursor stworzono na profilki.pl

Muzyka ♥

niedziela, 23 marca 2014

UNIKATY !

Wiesz co to unikat ? Jeśli nie to powiem Ci.
Unikaty to rzeczy wycofane ze sklepu.Teraz można je tylko podobno dostać z recyklingu ( nie wiem bo nie próbowałam xd ) ale wiem o tym z wielu innych blogów ^^. I można także jedynie je dostać poprzez wymianę z moviestar która ma jakiś unikat.
Macie tutaj foto niektórych unikatów ( foto unikatów nie robione przeze mnie )
Dobra wiesz już co to unikaty.
I jeszcze coś...
Dzisiaj rano weszłam na MSP i zobaczyłam że wrócił jeden unikat !
Od razu go zakupiłam xd jest za 400 sc
Moja MovieStar ubrana w ten właśnie unikat:
 A tu ten unikat sam xd
Karmela mi napisała że CHYBA!  inne unikaty też wróciły i są w TOP, ale nie wiemy tego z Karmelcią na pewno.Jeśli rzeczywiście tam będą zrobie posta następnego o tym xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz